Actualidad

« Atrás

Númberu 16 de la Revista de Filoloxía Asturiana

Ta acabante apaecer el númberu 16 de la Revista de Filoloxía Asturiana (RFA), con nuevos artículos d'investigación, notes, cróniques y otros conteníos. La RFA ta presente na plataforma Reunido de la Universidá d'Uviéu:

http://www.unioviedo.es/reunido/index.php/RFA/issue/view/889

CONTENÍU DEL NÚMBERU 16

ESTUDIOS

●«Caracterización funcional de la interxección: a propósitu de delles interxecciones del asturianu», por Alfredo Álvarez Menéndez.

●«El neutro de materia en asturiano: Un acercamiento sintáctico al fenómeno en cuanto a la especificidad, genericidad y la posición del adjetivo», por Matthew J. Burner.

●«El paisaxe solidariu: léxicu y toponimia comuñera», por Xulio Concepción Suárez.

●«{Tener/llevar} + participio en el castellano de los Siglos de Oro y algunas notas interlingüísticas», por Patricia Fernández Martín.

●«Diálogos políticos de los años trenta», por Rafael Rodríguez Valdés.

NOTES

●«Notas sobre los infinitivos en -e (vendere) en la historia de la lengua», por Enrique Pato.

●«Bibliografía 2012», por Iván Cuevas.

NECROLÓXICA

 

●«Juan Ignacio Ruiz de la Peña (1941-2016). Memoria de un asturianista», por José A. Álvarez Castrillón.

RESEÑES

●M.ª Azucena Penas Ibáñez (ed. Esbozo del Diccionario de bable del centro y oriente de Asturias de José García Peláez “Pepín de Pría” [Xulio Viejo Fernández].

●Manuel Menéndez García, Palabras y cosas de Bermiego (Quirós) (1950-1961) [Francho Nagore Laín].

●Ramón d’Andrés Díaz, Vanesa Díaz Fanjul & Sara Gutiérrez Rodríguez (2013), Palabres nueves n’asturianu. Proyectu Observatoriu Asturianu de Neoloxía y Terminoloxía (AsturNeo). Informe de los años 2010, 2011 y 2012 [Cristina Bleorţu].

●Ernestina Carrilho, Catarina Magro & Xosé Álvarez (eds.), Current Approaches to Limits and Areas in Dialectology [Carlota de Benito Moreno].

CRÓNICA.

RESÚMENES / ABSTRACTS.